x تبلیغات
طراحی سایت

طراحی سایت

مقایسه آمارکتس با ارانته

 آمارکتس چیست ؟

بروکر آمارکتس در چند سال اخیر توانسته خود را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بروکرها برای مشتریان ایرانی کند. AMarkets یا آمارکتس یک کارگزاری یا بروکر بازار جهانی فارکس هست. Amarkets یک شرکت بروکریج آنلاین است که در حوزه معاملات مالی و ارزی فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 2007 تأسیس شده است و مرکز آن در کشور روسیه قرار دارد. Amarkets از پلتفرم معاملاتی محبوب MT4 برای ارائه خدمات خود استفاده می‌کند و با ارائه مجموعه‌ای گسترده از ابزارهای معاملاتی و آموزشی، سعی در ارائه خدمات حرفه‌ای به مشتریان خود دارد. این شرکت به صورت رسمی تحت نظارت سازمان رسمی روسیه برای بازارهای مالی عمل می‌کند و مجوزهای لازم برای فعالیت در بسیاری از کشورهای دیگر جهان را نیز دارا است.

مقایسه آمارکتس با ارانته
بی شک ارانته و آمارکتس دو بروکر بسیار قدرتمند بازار ایران هستند که هر دو مشتریان بسیار گسترده ای در بازار ایران دارند. جالب اینجاست که هر دوی این بروکرها هم تریدرهای طرفدار و متعصب به خود را هم بسیار در اطراف خود میبینند! اما ببینیم واقعا به لحاظ بررسی تخصصی و حرفه ای، ارانته بهتر است یا آمارکتس؟ 

برای بررسی بروکر amarkets کلیک کنید.

برچسب‌ها: ,

فارکس چیف چیست ؟

فارکس چیف چیست ؟
ForexChief نام یک بروکر یا کارگزار فارکس است. این بروکر در سراسر جهان مشتریان زیادی می‌پسندند و بونوس‌های جذاب و زیادی را هم همیشه به تریدرها  می‌دهد. تریدرهای خوش سلیقه، معلولا تمایل دارند با بروکر فارکس چیف کار کنند. این بروکر به لحاظ امنیت و کیفیت حساب‌ها، در سطح بسیار بالایی به نسبت بروکرهای دیگر قرار دارد. ما در سایت هشتصد به معرفی و بررسی بروکر فارکس چیف پرداخته ایم.
برای راحتی دسترسی شما عزیزان ورود به وبسایت اصلی بروکر فارکس چیف را هم قرار داده ایم.
انواع حساب ها در بروکر فارکس چیف
در بروکر فارکس چیف چهار نوع حساب مختلف معرفی شده که نشان‌دهنده‌ی این است که این بروکر از لحاظ  تنوع حساب در سطح متوسط و قابل قبولی است.
برچسب‌ها: ,

وکیل دکتر سید ایمان موسوی

 این روزها مشکلات حقوقی برای بسیار از افراد پیش می‌آید و پیدا کردن وکیل مجرب کمی سخت است. در سامانه وکلا، بهترین وکلای ایران را در شهرهای مختلف معرفی کرده‌ایم. در شهر اهواز یکی از وکلای خبره، وکیل دکتر سید ایمان موسوی با بیش از 13 سال سابقه وکالت می‌باشد. او توانسته است پرونده‌های موفق خود را به 96 درصد برساند. وکیل دکتر سید ایمان موسوی در طول این 13 سال بیش از 500 پرونده جریانی و مختومه در حوزه‌های مختلف از جمله کیفری، حقوقی و ... را به نتیجه مطلوب رسانده است. ایشان با مشاوره دادن به بیش از 2000 نفر در زمینه‌ی پرونده‌های حقوقی بسیار در کار خود حرفه‌ای و باتجربه هستند.

وکیل دکتر سید ایمان موسوی با بهره‌مندی از رویه حاکم حقوقی و آخرین آرای صادره، پرونده‌های حقوقی را با دقت تحلیل میکنند و به موکل خود با در نظر گرفتن شرایط زمانی و مالی راهکار ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های ایشان بهره‌مندی از متخصصین در امور پیچیده حقوقی می‌باشد برای مثال در دعاوی پیچیده اراضی، منابع طبیعی و تصادفات و ... از نظر کارشناسان متبحر استفاده می‌کنند. وکیل دکتر سید ایمان موسوی به گونه‌ایی به شما مشاوره می‌دهند که بهترین تصمیم را در خصوص روند پرونده و حتی ضرورت انعقاد قرارداد با وکیل بگیرید. در صورت تمایل برای اعطای وکالت به دکتر موسوی می‌توانید به شماره زیر با ایشان در ارتباط باشید.

برچسب‌ها: ,

سرویس مدارس

 سرویس مدارس

 

یکی از اصلی ترین دغدغه های والدین پس از ثبت نام فرزندان خود در مدارس، پیدا کردن سرویس برای حمل و نقل فرزندشان می باشد . در ابتدای سال تحصیلی، اکثر والدین این دغدغه دارند که بتوانند سرویس مناسبی را برای فرزندان خود پیدا کنند . به عبارت دیگر هر ساله با شروع سال تحصیلی، یکی از دغدغه های دانش آموزان و والدین نحوه رفت و آمد دانش آموزان به مدرسه می باشد به همین دلیل بسیاری از والدین به دنبال سرویس مدارس هستند . با توجه به افزایش استفاده از سرویس مدارس توسط والدین پارسه گشت امکان استفاده از خدمات سرویس مدارس در شهر تهران را فراهم کرده است . والدینی که ساکن شهر تهران هستند می توانند با مراجعه به سایت پارسه گشت و یا تماس با شماره 02162999599  به راحتی اقدام به ثبت نام سرویس مدارس برای فرزاندان خود کنند .
 
 

ظرفیت سرویس مدارس چند نفر است؟

 
سرویس‌ مدارس عمدتاً خودروهای شخصی، تاکسی‌ها و ون‌ها هستند که ظرفیت هر کدام مشخصی بوده و در کارت خودرو وسایل نقلیه، ظرفیت آن تعیین شده است . حداکثر ظرفیت برای خودروهای سواری، چهار سرنشین به جز راننده است و این ظرفیت محدود به گروه سنی نیست و باید برای دانش‌آموزان در سرویس مدارس نیز رعایت شود . با استفاده از سرویس مدارس دانش آموزان دیگر نگران دیر رسیدن به مدرسه نخواهند بود و بسیاری از دغدغه های والدین کاهش پیدا خواهد کرد . پارسه گشت با ارائه سرویس مدارس مشکلاتی مانند ترافیک و آلودگی هوا را کاهش داده است . سرویس های پارسه گشت دارای  ایمنی و کیفیت بالایی می باشد، به همین دلیل والدین می توانند فرزندان خود را به این سرویس ها بسپارند . 
 

مزایای سرویس مدارس 

 
استفاده از سرویس مدارس پارسه گشت مزایای زیادی دارد، راحتی در رفت و آمد دانش آموزان به مدرسه ، منظم بودن رانندگان، امکان ایجاد قرار داد هفتگی ، ماهانه و سالانه برای اولیا ، امکان ارتباط با راننده، امکان بررسی راننده و نظردهی، امکان استفاده از سرویس دربستی سواری ، ون ، مینی بوس و اتوبوس و… بخشی از مزیت های سرویس مدارس پارسه گشت می باشد . در سرویس  مدارس پارسه گشت شما بدون واسطه و بدون نیاز به عقد قرار داد با مدرسه، از سرویس مدرسه بهره مند خواهید شد . استفاده از سرویس مدارس باعث کاهش هزینه های شما خواهد شد . شما اولیای عزیز می‌توانید برای ثبت نام فرزندان خود در سرویس مدرسه با شماره 02162999599 تماس بگیرید .کارشناسان ما اطلاعات مورد نیاز در خصوص سرویس مدارس را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد و شما می توانید در صورت تمایل اقدام به ثبت درخواست سرویس مدارس کنید .
 

 

برچسب‌ها: سرویس مدارس,سرویس مدارس تهران,ثبت نام سرویس مدارس,درخواست سرویس مدارس تهران,

کفی خودرو بر بم

 حمل خودرو بم

مجید امداد با توجه به تخصص و تجربه درخشان  خود در  زمینه  امداد و تجهیزات پیشرفته ای که در اختیار دارد، به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ ها برای خدمات امدادی چون ، حمل خودرو بم ، حمل خودرو از بم به کرمان ، حمل خودرو از بم به سایر شهرهای ایران  و حمل خودرو در بم ، محسوب می‌شود. مجید امداد تاکنون به بسیاری از مشتریان خود در حمل خودرو  بم به  سراسر نقاط ایران  خدمات ممتازی ارائه داده و به عنوان یک نام قابل اعتماد در زمینه حمل و نجات خودروها شناخته شده است. هزینه و نرخ حمل خودرو در بم  و همچنین حمل خودرو از بم به دیگر نقاط به عوامل زیادی بستگی دارد جهت اطلاع از حمل خودرو بم به سایر نقاط با مجید امداد تماس حاصل فرمائید. مجید امداد برای حمل خودرو بم از انواع یدک کش ، حمل با جرثقیل و خودرو بر ، یدک کش چرخگیر و دیگر امکانات استفاده می کند بسته به نوع خودرو امداد خواه و میزان آسیب و صدمه و مسافت که قرار است طی شود، مجید امداد بهترین و مجهزترین امکانات خود را برای خدمات حمل خودرو بم برای شما اعزام خواهد کرد.

هزینه حمل خودرو از بم به تهران

 
هزینه حمل خودرو از بم به تهران در خصوص انواع خودروها با رعایت اصول کامل حمل و جابجایی به عوامل مختلفی بستگی دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرخ و هزینه ها با شماره 09131994159 تماس بگیرید.
امداد خودرو کرمان همراه با یدک کش و مکانیک سیار بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی در سریعترین پرسه زمانی حضور در محل می باشد.امداد خودرو کرمان  یکی از معتبر ترین امداد خودرو در شهر کرمان است که زیر نظر اتحادیه امداد خودرو می باشد و اصلی ترین هدف ان ارائه خدمات سریع و با کیفیت است. همچنین همکاران ما در امداد خودرو کشوری در شهر کرمان به صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما هم وطنان عزیز هستند. 
 

حمل خودرو از بم به تهران

 
خودروبر مجید امداد یکی از معتبرترین خودربرها در زمینه حمل و نقل و باربری کرمان و ارسال به سراسر ایران می باشد. حمل خودرو از بم به تهران یکی از خدمات آن می باشد. خودروبر بم به تهران را می توانید همه روزه و در زمان کم و مناسب ترین هزینه از مجید امداد دریافت کنید. حمل تمامی خودرو های ایرانی و خارجی با ایمن ترین و مجهزترین خودروها از تمام نقاط بم به تهران انجام می شود . برای اطلاعات بیشتر با شماره بالای صفحه تماس بگیرید
در سرویس خودروبر بم ، حمل خودرو از بم به تهران یکی از درخواست هایی است که مخاطبان مکررا برای ان با ما در تماس هستند. در سرویس حمل خودرو از بم به تهران خودروبر بم در مجیدامداد، با توجه به وجود نیروی متخصص، تجهیزات به روز و متنوع مورد نیاز در حمل خودرو بم و همچنین رعایت جوانب احتیاط و مراقبت از خودرو شما، ما به حمل انواع خودرو می‌پردازیم. خودروبر بم به تهران با توجه به ماشین شما، میزان مسافت طی شده، حساسیت حمل خودرو شما، تجهیزات مورد نیاز برای حمل ماشین از بم به تهران به صورت کاملا ایمن و ... به تعین هزینه و بیمه نامه مورد نیاز شما می‌پردازد و در امن ترین حالت ممکن به حمل خودرو از بم به تهران می‌پردازد. ما در خودروبر بم به حمل خودروهای زیر می‌پردازیم.
 
1. حمل خودرو از درب کارخانه بم به تهران
 
2. حمل خودرو صفر از بم به تهران
 
3. حمل خودرو لوکس از بم به تهران
 
4. حمل خودرو کلاسیک از بم به تهران
 
5. حمل خودرو فرسوده از بم به تهران
 
6. حمل خودرو وارداتی از بم به تهران

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها: حمل خودرو بم,کفی خودروبر بم,حمل خودرو از بم به کرمان,حمل خودرو از بم به تهران,خودرو بر کفی در بم,,

سوالات متداول خودروبر

 


 

 

از آنجایی که ممکن است برخی افراد در رابطه با حمل خودرو و خودروبر سوالاتی داشته باشند، تصمیم گرفتیم در این مقاله از وبسایت کالج بار شیراز، ارائه دهنده ی خدمات خودروبر شیراز، سوالات متداول خودروبر را بررسی کنیم.

 

سوالات متداول خودروبر

 

خودروبر چیست؟

خودرو بر یکی از تجهیزات مدرن و جدید برای حمل خودرو می باشد. خودروبر های جدید از ایمنی و امکانات بیشتری نسبت به قدیمی ها برخوردارند. ممکن است از واژه ی خودروسوار نیز برای آن استفاده شود.

 

انواع خودروبر کدام اند؟

انواع خودروبر به دو دسته ی خودروبر کفی و یدک کش چرخگیر تقسیم می شوند.

 

خودروبر کفی چیست؟

خودروبر کفی نوعی خودروبر است که ماشین را روی خود سوار می کند. در این نوع خودروبر اتومبیل شما دچار هیچ گونه کششی نمی شود. خودروبر کفی ها معمولا هزینه بالاتری دارند. خودروبر کفی خود به دو نوع خودروبر تکی و تریلر خودروبر نقسیم می شود.

 

یدک کش چرخ گیر چیست؟

یدک کش چرخگیر نیز نوعی خودروبر است که ماشین را روی چرخ هایی که دارد سوار می کند و به دنبال خود می کشد. در این نوع خودروبر اتومیل شما دچار کشش می شود. این نوع خودروبر هزینه ی مقرون به صرفه تری نسبت به خودروبر کفی دارد.

 

کاربرد خودروبر چیست؟

از خودروبر در موارد مختلفی استفاده می شود. در واقع هر زمان که نیاز داشته باشید خودروی شما به مکان خاصی انتقال یابد که امکان رانندگی با آن نیست، می توانید از خودروبر بهره ببرید.

 

چه زمانی به خودروبر نیاز پیدا می کنیم؟

معمولا نیاز به خودروبر در موارد زیر احساس می شود:

  • انتقال خودرو به تعمیرگاه
  • حمل خودرو های صفر به منظور فک پلاک
  • تحویل خودروهای سالم درب منزل
  • جا به جایی خودروهای فرسوده یا خراب
  • حمل و نقل خودرو های کلاسیک و قدیمی، خودرو های لوکس، خودروهای مسابقه ای
  • جابجایی خودروهایی که به هر دلیلی محدودیت تردد دارند
  • حمل خودروهای تصادفی
  • حمل تجهیزات کشاورزی
  •  و ...

 

خودروبر تکی چیست؟

خودروبر تکی نوعی خودروبر است که برای حمل خودرو به صورت تکی مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا برای جابه جایی های درون شهری خودروها کاربرد دارد.

 

تریلر خودروبر چیست؟

تریلر خودروبر نیز نوعی خودروبر کفی است که برای حمل بیش از یک خودرو استفاده می شود. تریلر های خودروبر نیز در دو نوع 6 تایی و 8 تایی هستند. یعنی قابلیت حمل 6 یا 8 خودرو را دارند. تریلر ها برای حمل خودروهای برون شهری مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 خدمات خودروبر:

حمل ماشین از شیراز به تهران

هزینه حمل خودرو از شیراز به تهران

 

برچسب‌ها: ,

خدمات چاپ تراکت

 

خدمات چاپ تراکت

شیوه های مناسب تبلیغاتی سبب افزایش فروش و بالارفتن درآمد می شود. یکی از راه های افزایش درآمد، چاپ تراکت با طرح و رنگ مناسب است. خدمات چاپ تراکت، از زیر مجموعه ی خدمات طراحی و چاپ بین خدمات هم ردیف خود، بسیار پرطرفدار می باشد.

تراکت ها در انواع سیاه و سفید و رنگی طراحی می شوند. همانطور که به نظر می آید، هزینه چاپ تراکت رنگی بالاتر است.بسیاری از شرکت هایی که قصد تبلیغ و جذب مشتری را دارند، در مرحله اول اقد ام به چاپ تراکت می کنند.

یکی از راه های موثر تبلیغ میدانی، پخش تراکت می باشد. یعنی پخش کردن تراکت بین مردم در میدان های شهر. در مکان های شلوغ مانند ایستگاه های مترو، ایستگاه های اتوبوس، و در مکانهای پر رفت و آمد که حجم انبوهی از جمعیت در حال رفت و آمد هستند، پخش کردن تراکت به آسانی موجب افزایش درآمد و جذب مشتری می شود.

خدمات چاپ تراکت رنگی، در کنار تبلیغ در فضای مجازی به ویژه اینستاگرام، اثرگذار ترین روش برای جذب مشتری است. زیرا دیدن پست ها در اینستاگرام یک دقیقه بیشتر طول نمی کشد اما تراکت به صورت چاپ شده است و می توانید روی میز کار خود آن را بچسبانید تا در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

خدمات چاپ تراکت رنگی

تراکت های رنگی بیشتر در مواردی کاربرد دارند که مخاطبان تبلیغات خانم ها و کودکان باشند. مثلا اگر آرایشگر هستید یا صاحب مهد کودک، با استفاده از خدمات چاپ تراکت رنگی به راحتترین شکل می توانید ردپای کسب و کار خود را در ذهن ها بگذارید. حتی صاحبان مشاغلی همچون فروشگاه مواد غذایی و رستوران و تهییه غذای بیرون بر هستید، این نوع تبلیغات فوق العاده برای رونق کسب و کارتان ضروری و موثر است. تراکت رنگی باید جذاب طراحی شود تا توجه همه را به خود جذب کند .پس برای این کار یک شرکت تبلیغاتی معتبر را انتخاب کرده و کارتان را به آن ها بسپارید.

خدمات چاپ تراکت رنگی 

برچسب‌ها: ,

مزوتراپی در شیراز

 مزوتراپی یکی از شیوه های زیباسازی و جوانسازی پوست می باشد که امروزه مورد توجه و استقبال گروهی از مردم قرار گرفته است. این روش در دسته ی شیوه های تزریقی قرار می گیرد. مزوتراپی در شیراز از جمله روش های خاص است که با توجه به مشکل شما تعیین می شود. موادی همچون عصاره های گیاهی و آنزیم ها و دارو ها و هورمون ها از جمله مواردی هستند که طی مزوتراپی به درون پوست تزریق می شود. خوب است بدانید واژه مزوتراپی از دو بخش «مزو» به معنی میانی و «تراپی» یعنی درمان تشکیل شده است.  همانطور که از اسم این روش مشخص است، در مزوتراپی لایه‌ی میانی پوست را درمان می‌کنیم.

مزوتراپی در شیراز سابقه طولانی در پزشکی و درمان دارد. قدمت این روش به کشور فرانسه بر می گردد. یک پزشک جهت درمان، با سوزن سوراخ هایی روی  پوست ایجاد می کرد و دارو های گیاهی را روی سوراخ ها می ریخت تا از طریق پوست جذب شوند.

 

قیمت مزوتراپی در شیراز

مزوتراپی در شیراز با قیمت های متفاوتی انجام می گردد. قیمت مزوتراپی در شیراز بسته به علت دریافت درمان، محل دریافت درمان و تعداد جلسات مختلف است.  به طور متوسط هزینه هر جلسه مزوتراپی بین ۴۵۰ هزار تومان تا ۸۵۰ هزار تومان است. عوامل موثر بر قیمت در جلسه مشاوره توسط پزشک و مشاورین کلینیک بررسی و قیمت نهایی به شما اعلام می‌شود.

 

مزوتراپی صورت در شیراز

مزوتراپی صورت در شیراز تکنیکی درمانی است که در آن از طریق آنزیم ها و ویتامین ها باعث سفت شدن پوست و از بین بردن چربی پوست می شود.  در این روش، با سوزن‌هایی ظریف تزریق مواد مختلف به لایه میانی پوست (مزودرم) انجام می‌شود. اساس و مبنای این تکنیک، رفع معضلاتی مانند گردش خون ضعیف و التهاب است.

 

مزوتراپی ابرو در شیراز

در حال حاضر یکی از موثر‌ترین روش های تقویت ریشه ابرو و پرپشت شدن ابرو و رویش مجدد ابرو، مزوتراپی ابرو در شیراز می باشد. عوامل مختلفی مانند افزایش سن، اصلاح ابرو به صورت نازک، استرس و بیماری های اعصاب باعث ریزش و نازک شدن ابرو می شود. روش کم‌تهاجمی مزوتراپی به افراد کمک می‌کند تا با این مشکلات به‌ خوبی مقابله کنند و صاحب ابروهای زیبا و پرپشت شوند.

در روش مزوتراپی موادی همچون املاح و مواد معدنی مثل آهن و روی و اسید های آمینه از طریق سوزن های مخصوص در قسمت مزودرم و در قسمتی که فولیکول های ابرو قرار دارد تزریق می شود و پس از چند جلسه شاهد رویش مجدد  ابروهای خود خواهید شد.

 

مزوتراپی مو در شیراز

  • یکی از کاربردهای جدید مزوتراپی مو در شیراز جهت بهبود ریزش مو و تحریک رشد دوباره‌ی موها است. از این روش می‌توان به عنوان درمان پیشتیبان یا مکمل برای ریزش موی ناشی از استرس، مشکلات ساقه مو، ریزش مو سکه‌ای و افزایش سرعت رشد موها استفاده کرد. مزوتراپی باعث بهبود خون رسانی و تحریک سلول های پوستی برای تولید فاکتور های رشد و ترمیم می گردد. غذا رسانی به فولیکول‌های مو با تزریق ویتامین‌ها و مواد مغذی موجب درمان ریزش مو و رویش مجدد مو ها می باشد. 
  • مزوتراپی صورت در شیراز
  • مزوتراپی ابرو در شیراز
برچسب‌ها: ,

سوخت رسانی در محل در تهران

 سوخت رسانی در محل در تهران موجب می شود تا هزینه و زمان کمتری صرف کنید تا به پمپ بنزین برسید و نیازی نیست تا ساعت ها در صف های طولانی پمپ بنزین بایستید. با این کار هم به کاهش ترافیک کمک کرده اید و همچنین میزان آلودگی هوا را کاهش داده اید. مورد دیگر که بسیار قابل توجه است کمبود پمپ بنزین در شهر تهران می باشد. درحالی ‌که مطابق استانداردهای جهانی متوسط سطح دسترسی به پمپ‌بنزین باید هر یک‌ کیلومتر باشد، درحال حاضر برای رسیدن به یک پمپ‌بنزین در تهران، باید ٦ الی ٧ کیلومتر مسافت را طی کنید.

برچسب‌ها: ,

ویژگی های غذای ایرانی

 

ویژگی های غذای ایرانی

 

 

وعده های غذایی ایرانی از نظر مواد مصرفی، شیوه پخت غذا و ادویه های خاص تفاوت عمده ای با غذاهای سایر کشورهای جهان دارد. ما در این مطلب از وبسایت یلدا شاپ،  سوپر مارکت آنلاین ایرانی در آلمان، شما را با تفاوت عمده غذای ایرانی با سایر کشورهای جهان آشنا می کنیم.

 

مصرف زیاد برنج و نان در ایران

چشم گیر ترین تفاوت غذاهای ایرانی با غذاهای سایر کشورها استفاده از برنج در اغلب وعده های غذایی است. بیشتر غذاهای ایرانی با برنج سرو می شود و این موضوعی جالب برای جهانگردانی است که به ایران سفر می کنند.

برنج اصلی ترین ماده غذایی در همه وعده های مصرفی یک فرد ایرانی است. مرغوب ترین برنج ایرانی، برنج شمال است که از شهرت زیادی در جهان برخوردار است.

همچنین نان وعده ای حذف نشدنی از سفره های ایرانی است. ایرانی ها متناسب با نوع غذا از نان های مختلفی استفاده می کنند. برخی از انواع نان های ایرانی: سنگک، بربری، لواش، تافتون و …

ایرانی ها معمولا برنج را با انواع سبزیجات، ماهی، گوشت سفید یا قرمز و با استفاده از ادویه های خاص ایرانی طعم دار می کنند.

برای تهیه ادویه های ایرانی می توانید از قسمت محصولات سایت ادویه جات را انتخاب کرده و ادویه مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

سبک پخت غذاهای ایرانی

یکی از ویژگی هایی که غذای ایرانی را از کشورهای دیگر متمایز می کند شیوه پخت غذاهای ایرانی است.

در ایران بر خلاف سایر کشورها، طبخ غذا با حرارت کم و به آرامی انجام می شود و به همین علت تهیه آن مدت زیادی زمان می برد.

هر چه حرارت غذا کمتر و مدت زمان طبخ آن بیشتر باشد باعث بهتر پخته شدن گوشت یا مرغ می شود و هنگام سرو دیگر خام نیست.

 

ویژگی های غذای ایرانی

خورشت های مشهور ایرانی

  • خورشت فسنجان
  • خورشت قیمه
  • خورشت بادمجان
  • خورشت قورمه سبزی
  • خورشت کرفس
  • خورشت بامیه
برچسب‌ها: ,