x تبلیغات
طراحی سایت

طراحی سایت

كارت ويزيت عطر و ادكلن

 

 
كليدواژه هاي مرتبط با اين موضوع

عطر و ادكلن ، گالري عطر و ادكلن ، گالري عطر ، كارت ويزيت عطر و ادكلن ، عطر فروشي

برچسب‌ها: ,

کارت ویزیت آجیل و خشکبار

 

کلیدواژه های مرتبط با این موضوع

آجیل و خشکبار ، آجیل فروشی ، خشکبار فروشی ، خشکباری ، کارت ویزیت آجیل و خشکبار ، کارت ویزیت خشکباری

برچسب‌ها: ,

تراکت روانشناسی

 

تراکت روانشناسی

 

روانشناسی و مشاوره ، کلینیک مشاوره ، کلینیک روانشناسی ، مرکز مشاوره ، کلینیک روانشناسی و مشاوره ، تراکت مشاوره ، تراکت مرکز مشاوره و روانشناسی ، تراکت مرکز روانشناسی ، تراکت کلینیک روانشناسی و مشاوره

 

 
 
برچسب‌ها: ,

بهينه سازي سايت در شيراز

 

بهينه سازي سايت در شيراز

 

الگوريتم هاي جستجو هر روز بر اساس كيفيت محتواي و طراحي سايت در شيراز بهتر و بهتر مي شود. با طراحي سايتي كه بتوان با كار كردن روي سئو آن در صفحه اول گوگل قرار گرفت شانس بيشتر ديده شدن توسط كاربران را خواهيد داشت.

با قرار گرفتن در صفحه اول موتور هاي جست و جو و حضور موثرتر در دنياي اينترنت زمينه توسعه كاري شما افزايش ميابد. اهميت سئو و بهينه سازي وب سايت به اندازه خود طراحي سايت شيراز مهم و پررنگ مي باشد .

برچسب‌ها: ,

طراحی لوگو در شیراز

 

طراحی لوگو در شیراز

 

 

 

طراحی لوگو در شیراز

همواره سعی ما بر این است که با استفاده از تکنولوژی روز و مدرن ، بهترین راهکارها را جهت راحتی هر چه بیشتر مشتریان ارائه دهیم . در این راستا اقدام به راه اندازی وب سایت سفارش آنلاین طراحی لوگو در تهران ، شیراز و جنوب کشور نموده ایم .

در این وب سایت به راحتی می توانید موضوع کاری خود را جستجو نموده و از بین هزاران طرح حرفه ای ، طرحی متناسب با سلیقه خود بیابید و آن را سفارش دهید .

لطفا ما را از نظرات خود بهره مند سازید تا بتوانیم هر روز بهتر از گذشته به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم.

برچسب‌ها: ,

مهاجرت به کانادا

 مهاجرت به کانادا

 

کانادا کشوری در قاره ی آمریکای شمالی با جمعیتی در حدود 38 میلیون نفر یکی از کشورهایی است که در چند دهه اخیر توجه تعداد کثیری از متقاضیان مهاجرت را به خود جلب کرده است. مهاجرت تصمیم آسانی نیست و همه افراد همیشه تلاش می کنند که در این تغییر بزرگ بهترین تصمیم را اتخاذ کنند. هر کشور قوانین مهاجرپذیری مخصوص به خود را داراست و کانادا نیز از این قاعده مستثنی نیست. این قوانین در اکثر ایالت های فدرال کانادا کلیّات یکسانی دارند و ایالت کبک دارای قوانین مخصوص به خود است. به طور کلی روش ها و قوانین مهاجرت و اخذ ویزای کشور کانادا به شش دسته تقسیم می شوند: اخذ اقامت از طریق ویزای تحصیلی، اخذ اقامت از طریق ویزاهای کاری (مانند Skilled worker یا Express Entry)، اخذ اقامت کشور کانادا از طریق ازدواج، اخذ اقامت دائم کانادا از طریق خوداشتغالی، مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری و مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی. افراد راه های مختلفی را برای مهاجرت به کانادا انتخاب می کنند؛ راه هایی مثل مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، کار یا سرمایه گذاری. در این مقاله سعی داریم شما را با انواع روش های مهاجرت به کانادا آشنا نماییم و در این تصمیم بزرگ قدم مثبتی برداریم.

 

توضیحات دکتر قاسمی مدیر موسسه حقوقی آینده سازان مهر

روش های مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا از روش های متعددی امکان پذیر است. در اینجا برخی از آنها را با هم بررسی می کنیم:

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل دارای هفت پارامتر اصلی است:

1. دریافت نامه پذیرش از یکی از مراکز آموزش عالی شناخته شده و مورد تایید. افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی به کبک را دارند نیز باید چنین نامه ای که به آن CAQ گفته می شوند دریافت نمایند. بدیهی است که این مرحله باید قبل از اقدام برای گرفتن ویزای تحصیلی جهت مهاجرت به کانادا انجام پذیرد. ضمن آن که اکثر دانشگاه های کانادا شرط معدل جهت اعطای پذیرش را 15 در نظر می گیرند. اما این معدل برای گرفتن پذیرش از دانشگاه های برتر کانادا باید بیشتر باشد.

مراحل کلی اخذ نامه پذیرش از دانشگاه های کانادا

این پروسه به طور کلی دارای چند مرحله می باشد:

- برخورداری از چند شرط معیار:

* داشتن حداقل مدرک دیپلم

* فرم درخواست پر شده بصورت دقیق (عموماً در سایت دانشگاه ها موجود می باشد)

* داشتن رزومه و انگیزه نامه

* داشتن مدرک زبان انگلیسی (C1، آیلتس، تافل) یا زبان فرانسوی (DELF، DALF، TEF)

* مدرک تمکن مالی به میزان 10 هزار دلار کانادا جهت نشان دادن توان مالی پرداخت هزینه های زندگی برای یک سال

* داشتن حداقل یک توصیه نامه از اساتید معتبر (مقاطع ارشد و بالاتر)

2. اقدام برای گرفتن ویزای تحصیلی نزد اداره مهاجرت کانادا، سفارت کانادا یا کنسولگری این کشور. گرفتن ویزای دانشجویی جهت مهاجرت به کانادا کار چندان سختی نیست و می توان آن را چه به صورت حضوری و چه آنلاین انجام داد.

3. پاسخ به سوالاتی که هنگام اقدام برای گرفتن ویزای تحصیلی پرسیده می شود. پاسخ به این سوالات تعیین می کند که فرد اقدام کننده واجد شرایط گرفتن ویزای دانشجویی است یا خیر. در صورت احراز شرایط اخذ ویزای دانشجویی مدارک لازم جهت مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل از وی خواسته خواهد شد.

4. پس از احراز شرایط فرد، یک چک لیست تهیه مدارک به وی داده می شود که دارای یک کد شخصی است و 60 روز نیز اعتبار دارد. توصیه می شود افراد یک نسخه چاپی از این برگه برای مراحل بعد به همراه داشته باشند. این برگه حاوی اطلاعاتی است در مورد اپلای، حدود شهریه پرداختی، لیستی از مدارکی که متقاضی مهاجرت به کانادا باید ارائه کند و راهنمای مراحل بعد.

5. سپس نوبت به ارائه مدارک مربوط به مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل می رسد.

مدارک مهاجرت به کانادا شامل:

مدرک دیپلم یا پایان تحصیلات دبیرستان

رزومه و انگیزه نامه

مدرک زبان

مدرک تمکن مالی

حداقل یک توصیه نامه از اساتید معتبر

پر کردن و ارائه فرم های مربوطه

پاسپورت و شناسنامه معتبر

6. پس از آماده سازی مدارک و پُر کردن فرم های مربوطه و پرداخت هزینه های بررسی پرونده افراد باید ثبت نام خود جهت مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل را تکمیل کنند.

7. از بعضی از افراد خواسته می شود که در محل اخذ ویزای مهاجرت به کانادا برای انجام مصاحبه حضور پیدا کنند.

افرادی که از کشورهایی اروپایی و خاورمیانه برای مهاجرت به کانادا اقدام می کنند باید اطلاعات بایومتریک خود را نیز ارائه دهند. بدین منظور مراکز مشخصی اقدام به جمع آوری این اطلاعات می کنند. گرفتن این اطلاعات زمان زیادی نمی برد و در حد 10 دقیقه طول خواهد کشید و شامل اثر انگشتان هر دو دست و عکس چهره افراد می باشد. در زمان انجام تست بایومتریک بهتر است پذیرش دانشگاه و مدارک تحصیلی خود را همراه با مدارک شناسایی به همراه داشته باشید.

ارائه سند تمکن مالی به میزان 10 هزار دلار کانادا به ازای هر سال اقامت در کانادا (11 هزار دلار کانادا جهت اقدام برای تحصیل در ایالت کبک) نیز از ملزومات پرونده های مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل است.

برخی از بهترین دانشگاه های کانادا عبارت اند از:

دانشگاه تورنتو (در شهر تورنتو، استان اونتاریو)

دانشگاه مک گیل (در شهر مونترال، استان کبک)

دانشگاه بریتیش کلمبیا (در شهرهای ونکوور و کلونا، استان بریتیش کلمبیا)

دانشگاه آلبرتا (در شهر ادمونتون، استان آلبرتا)

دانشگاه وسترن (در شهر لندن، استان اونتاریو)

دانشگاه کنکوردیا (در شهر مونترال، استان کبک)

دانشگاه مونترال (در شهر مونترال، استان کبک)

 

نکته: ممکن است صدور ویزای دانشجویی برای برخی از دانشجویان بین المللی به خصوص در مقاطع ارشد و دکتری به دلایل مختلف به طول بیانجامد. در این صورت دانشجو این حق را دارد که به دانشگاه درخواست به تعویق انداختن پذیرش (Deferral) بدهد. در صورت تایید دانشگاه پذیرش دانشجو به مدت یک ترم یا بیشتر به تعویق می افتد تا وی بتواند از ترم/سال تحصیلی بعد دوره تحصیل خود را آغاز کند. البته باید توجه داشت که این مقوله همه رشته های تحصیلی را شامل نمی شود و فقط در برخی از رشته ها می توان از این امکان استفاده کرد.

مهاجرت به کانادا

کالج سنتنیال در استان اونتاریو

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کار

کانادا یکی از کشورهای مهاجرپذیر در زمینه کار نیز می باشد. روش های مهاجرت به کانادا از طریق کار شامل برنامه های اسکیل ورکر، خوداشتغالی و ویزای استارت آپ می باشد. کانادا به دلیل داشتن بازارکار رقابتی و پویای خود همیشه فضای لازم برای نیروی کار جدید را فراهم می کند و متقاضیان می توانند با ارائه تجربیات و مهارت های خود فضای مناسبی جهت کار برای خود پیدا کنند. البته باید توجه داشت که مدارک تحصیلی، داشتن مدرک زبان و داشتن برنامه مناسب جهت ارائه به دولت کانادا از نکات مهمی هستند که متقاضیان کار در کانادا حتما باید آنها را مد نظر قرار بدهند.

مهاجرت به کانادا

برج CN واقع در شهر تورنتو

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای اسکیل ورکر

برنامه فدرال اسکیل ورکر (FSW) جهت مهاجرت به کانادا برای آن دسته از افراد در نظر گرفته شده که از طریق مهارت ها یا تجربیات کاریشان برای مهاجرت به کانادا انتخاب می شوند. از تاریخ اول ژانویه سال 2015 افراد متقاضی اسکیل ورکر باید از طریق سیستم اکسپرس انتری وارد سیستم ارزیابی شوند. سیستم اکسپرس انتری عبارت است از برنامه مدیریت تقاضای ورود فوری افراد به کانادا جهت کسب اقامت دائم این کشور. در این سیستم افراد متقاضی مهاجرت به کانادا از نظر داشتن شرایط لازم جهت کمک به اقتصاد کانادا ارزیابی می شوند و سپس به اصطلاح وارد استخر (immigration pool) می شوند تا پس از کسب امتیازات لازم برای آنها تاییدیه و دعوت نامه ارسال شود. مزیت بزرگ این برنامه بررسی سریع پرونده ها نسبت به سایر برنامه های مهاجرت به کاناداست.

افراد واجد شرایط مهاجرت به کانادا می بایست حداقل یکی از شرایط زیر را داشته باشند:

- دارای پیشنهاد کار باشند (Job Offer)

- واجد شرایط کار در کشور کانادا باشند

- توان اثبات تمکن مالی لازم برای حمایت مالی از خود یا وابستگان پس از مهاجرت به کانادا را داشته باشند.

- داشتن حداقل یک سال تجربه کار مهارتی تمام وقت

- داشتن حداقل مهارت در یکی از زبان های انگلیسی یا فرانسه

- داشتن حداقل یک مدرک تحصیلات تکمیلی

برخی از مشاغل مورد نیاز در این برنامه عبارت اند از:

مشاغل مدیریتی، بانکداری، مشاغل مربوط به مدیریت سرمایه، مدیریت رستوران و خدمات غذایی و مشاغل مهندسی.

 

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای خوداشتغالی

طبق تحقیقات صورت گرفته از مقامات بخش مهاجرت دولت کانادا، متقاضیان مهاجرت به کانادا می توانند از طریق ثبت نام در برنامه خوداشتغالی جهت مهاجرت به کانادا اقدام کنند. میزان هزینه بررسی پرونده مهاجرت به کانادا از حدود 1540 دلار شروع می شود و مدت زمان بررسی پرونده حدود 25 ماه می باشد که مدت زمان ارائه مدارک شناسایی و تشخیص هویت (بایومتریک) نیز شامل این مدت زمان است.

این برنامه به متقاضیان خوداشتغالی مهاجرت به کانادا امکان گرفتن اقامت دائم در کانادا (به جز استان کبک) را می دهد.متقاضیان می بایست سابقه کاری مرتبط با شاخه ی اقدامی مد نظرشان را که قصد کار در این کشور دارند بین سه تا پنج سال به سفارت ارائه کنند وبرای پذیرفته شدن درخواستشان طرح توجیهی یا بیزینس پلن مناسبی را برای اثبات تاثیر فعالیتشان بر بازار و فرهنگ این کشور ارائه نمایند.در این زمینه داشتن مدارک قوی بین الملی و عملی همچنین دانش کافی از اقتصاد و بازار این کشور می توانند نقش به سزایی در پذیرفته شدن شما ایفا نمایند

مهاجرت به کانادا - تعریف فرد خود اشتغال:

عبارت است از فردی که تجربه لازم در زمینه خوداشتغالی و انجام کار فردی را جهت مهاجرت به کانادا داشته باشد. مهاجر پذیرفته شده باید هدف و توان لازم برای خوداشتغالی در حوزه های فرهنگی و هنری و ورزشی را داشته باشد. برخی از مشاغلی که از طریق آنها افراد می توانند جهت دریافت ویزای خوداشتغالی اقدام کنند عبارت اند از:

- نویسندگان

- هنرمندان خلاق مشغول به کار

- موسیقی دانان

- نقاشان

- مجسمه سازان و افراد شاغل در هنرهای بصری

- پشتیبان فنی و مشاغل مربوط به حوزه پویانمایی

- طراحان خلاق

نکته: از تاریخ 18 مارچ 2018 برنامه خوداشتغالی کشاورزان به حالت تعلیق درآمده است و پرونده های جدید پئیرش نمی شوند.

مهاجرت به کانادا - تعریف تجربه لازم برای خود اشتغالی:

هنگام درخواست مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی، فرد باید تجربه کافی در زمینه های لازم را داشته باشد. منظور از تجربه، داشتن حداقل دو سال سابقه کاری به فاصله 5 سال قبل از تاریخ درخواست تا زمان تصمیم گیری در مورد پرونده درخواست می باشد. لازم به ذکر است که داشتن تجربه بیشتر از دو سال تضمین کننده کسب امتیاز بیشتر است. سابقه کار باید حداقل در یکی از زمینه های زیر باشد:

- خوداشتغالی در حوزه فعالیت های فرهنگی یا ورزشی

- سابقه ی شرکت داشتن در فعالیت های فرهنگی یا ورزشی در سطح جهانی

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری استانی یا کارآفرینی

اغلب استانهای 

حمل با يدك كش در شيراز

 حمل با يدك كش در شيراز

 

 

09173102924

خدمات امداد خودرو در شيراز شامل موارد زير است :

حمل اتومبيل به تمام نقاط كشور با بيمه و بارنامه رسمي

حمل با يدك كش

حمل و نقل درون شهري انواع خودرو (خاموش ، صفر ، آفرود ، ون ، كلاسيك ، تصادفي و ...)

امداد باطري در شيراز

اعزام مكانيك در محل با لوازم يدكي دياگ بصورت شبانه روزي

مجهز به مجتمع تعميرگاهي ، صافكاري ، نقاشي ، مكانيكي ، تنظيم موتور ، برقكاري، تراشكار با كادري مجرب و متعهد

برچسب‌ها: ,

ساخت سوله UBM

 ساخت سوله UBM


 

شرکت پولادسازه قشقایی با تجربه ی چندین ساله در زمینه ساخت سوله به روش UBM، نسل جدید از سوله های سبک و مقاوم را به بازار ایران ارائه کرده است. سوله های UBM از جنس ورق های گالوانیزه می باشد که طی فرایند نورد سرد توسط ماشین آلات تولید سازه UBM در محل پروژه در مدت زمان بسیار کم تولید و احداث می گردد.

برچسب‌ها: ,

نوین سوله

 نوین سوله

 

دیگر زمان استفاده از سوله های قدیمی و سنتی که با تیر و آهن و بست و ستون ساخته می شد و هزینه ی گزافی در پی داشت و علاوه بر این زمان زیادی نیز برای تولید آن ها به کار برده می شد، به پایان رسیده است. امروزه سوله سنتی جای خود را به سوله نوین داده است که نسبت به آن مزایای بسیار زیادی دارد. امروزه ساخت سوله نوین UMB (یو بی ام) که از سیستم بدون اسکلت برخوردار می باشد؛ بسیار فراگیر شده است.

 

سوله نوین

 

مزایای سوله نوین UBM (یو بی ام)

همان طور که گفته شد سوله نوین UBM (یو بی ام) مزایای بسیار زیادی نسبت به سوله سنتی دارد. از جمله مزایای سوله نوین UBM (یو بی ام) می توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی و تولید سوله نوین UBM (یو بی ام) بسیار انعطاف دارد و می تواند مطابق با نیاز افراد در طول و عرض و ارتفاع متفاوت باشد.

به علت اینکه سوله نوین UBM (یو بی ام) بدون ستون می باشد می تواند در دهانه های مختلف کوچک و بزرگ ساخته شود.

سوله نوین UBM (یو بی ام) بسیار مقاوم بوده و در برابر زلزله، گرما، سرما، طوفان، باد و برف عایق می شود.

ظاهر زیبای سوله نوین UBM (یو بی ام) که می تواند در رنگ های مختلف تولید شود طرفداران بسیاری دارد.

با توسعه شغل و کسب و کار سوله نوین UBM (یو بی ام) را نیز می توان توسعه بخشید و طول آن را بدون هیچ محدودیتی افزایش داد.

در ساخت سوله نوین UBM (یو بی ام) از ورق های گالوانیزه استفاده می شود که با محیط زیست سلزگار بوده و هیچ گونه مشکلی برای آن ایجاد نمی کند.

شستشوی سوله نوین UBM (یو بی ام) بسیار راحت می باشد.

سوله نوین UBM (یو بی ام) ضد آب، ضد آتش و زنگ می باشد.

هزینه تعمیر و نگهداری سوله نوین UBM (یو بی ام) بسیار کم است.

 

ساخت سوله نوین UBM (یو بی ام)

اما چرا از سوله های UBM (یو بی ام) با عنوان سوله سبک نام می بریم؟ دلیل آن واضح است. چرا که سوله نوین UBM (یو بی ام) قابلیت طراحی، تولید و نصب در هر مکانی را داراست. در ساخت سوله نوین UBM (یو بی ام) از هزینه ها و ابزار اضافی که در سوله سنتی استفاده می شود، خبری نیست. علاوه بر این ها تولید سوله نوین UBM (یو بی ام) بسیار سریع و مقرون به صرفه نیز می باشد.

سوله سازی قشقایی با کادری مجرب در زمینه ساخت سوله نوین UBM (یو بی ام) مهارت و تجربه ای چندین ساله دارد. پس ساخت سوله نوین، سوله ارزان، سوله سریع و سوله سبک مورد نیاز خود را به ما بسپارید.

 

نوین سوله

سوله UBM جزو سوله های نوین دسته بندی می گردد که با استفاده از مصالح و پوشش های نوین تولید شده و مزایای بسیار زیادی نسبت به سوله های قدیمی دارد. مزایای نوین سوله UBM را در بالا برشمردیم.

برچسب‌ها: ,

کار در کانادا

 

کار در کانادا

 

کانادا محل خوبی برای زندگی، کار و ایجاد یک خانواده است. این کشور دارای اقتصاد قوی است و نرخ بیکاری در کانادا بسیار پایین می باشد. بازار کار در کانادا کاملا رقابتی است و فرصت های شغلی زیادی در زمینه های مختلف ارائه می دهد. کار در کانادا با وعده حقوق منصفانه و کیفیت عالی زندگی است. کانادایی ها در مورد آنچه که انجام می دهند، متعهد و پرشور هستند. کانادا از نظر کیفیت زندگی و آزادی اقتصادی از سطح بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل بسیار مهاجرپذیر بوده و سالانه افراد بسیار زیادی از سراسر دنیا به این کشور مهاجرت می نمایند. زبان مردم کشور کانادا انگلیسی و فرانسوی می باشد. هر فردی که شهروند یا ساکن دائم کانادا محسوب نمی شود، برای کار در کانادا نیازمند مجوز کار است.

کشور کانادا در بازه ی زمانی 15 ساله اخیر بیشترین میزان مهاجرت را به خود اختصاص داده است که از این میزان بیشترین مقدار متوجه مهاجرت از طریق کار به کانادا و مشاغل حرفه ای بوده است. این کشور که یکی از مهاجرپذیر ترین کشورهای جهان محسوب می شود با توجه به تعدد درخواست ها مبنی بر مهاجرت و درخواست اقامت پس از آن، شرایط استخدامی خود را روز به روز علی الخصوص برای قشر تحصیل کرده سخت تر نموده و متقاضیان کار در کانادا برای دریافت مجوز کار و در نهایت درخواست اقامت باید از امتیازات ویژه ای برخوردار باشند. افراد متقاضی ویزای کار در کانادا می توانند از دو روش امتیازات خود را محاسبه نمایند که در روش اول نمره 67 از 100 قابل قبول خواهد بود. پارامترهای در نظر گرفته شده در امتیازبندی روش اول سن (حداکثر 12 امتیاز)، داشتن پیشنهاد شغل (حداکثر 10 امتیاز)، سازگاری (حداکثر 10 امتیاز)، تسلط به زبان (حداکثر 28 امتیاز)، سوابق کاری (حداکثر 15 امتیاز) و سوابق تحصیلی (حداکثر 25 امتیاز) هستند. در روش دوم، امتیازات از 1200 محاسبه خواهد شد. نکته قابل توجه در این روش امتیازبندی مجرد یا متاهل بودن فرد متقاضی است؛ چرا که افراد مجرد از امتیازات بالاتری برخوردار هستند و افراد متاهل بخشی از امتیاز خود را باید از طریق همسر خود کسب نمایند. پارامترهای مورد نظر در این روش سن (حداکثر 110 امتیاز)، مدارک تحصیلی (حداکثر 150 امتیاز)، تسلط به زبان (حداکثر 160 امتیاز با فرض تسلط به دو زبان انگلیسی و فرانسوی)، تجربه کار در کانادا (حداکثر 80 امتیاز)، انتقال مهارت به کانادا (حداکثر 100 امتیاز) و سوابق کاری (حداکثر 50 امتیاز). در این مقاله به بررسی روش های مختلف مهاجرت به کانادا از طریق کار در کانادا می پردازیم.

 

کار در کانادا

 

شرایط کار در کانادا

برای دریافت مجوز کار باید پیشنهاد شغلی حداقل یک ساله، از یک کارفرمای کانادایی داشته باشید و بتوانید امتیازات لازم را کسب کنید. باید قبل از درخواست پذیرش به کانادا به عنوان یک کارمند متخصص فدرال ، پیشنهاد شغلی را دریافت کنید.

پیشنهاد شغلی معتبر باید شرایط زیر را داشته باشد:

1) یک کار مداوم باشد. حقوق داشته باشد.تمام وقت ( حداقل 30 ساعت در هفته) باشد.

2)فصلی نباشد

3)برای حداقل 1 سال باشد

4)به عنوان یکی از شغل های موجود در لیست ، در مهارت نوع 0 یا مهارت سطح A یا B از NOC به شمار رود .

برای کسب 10 امتیاز برای پیشنهاد شغلی معتبر، 1 مورد از این شرایط باید اعمال شود:

وضعیت 1:

شما در حال حاضر در کانادا با مجوزی که در اختیار دارید کار میکنید و تمام شرایط زیر را برآورده می کنید:

- مجوز کار شما باید هم زمانی که درخواست خود را ارایه میکنید وهم زمانی که ویزای اقامت دائم شما صادر می شود معتبر باشد (و یا شما مجاز به کار در کانادا ،بدون مجوزکار در هنگام صدور ویزا باشید).

- شما برای یک کارفرما که نامش در مجوز شما ذکر شده کارکنید .

وضعیت 2:

شما در حال حاضر در کانادا کار می کنید که به دلیل یکی از موارد زیر ازشرایط LMIA معاف میباشید:

  1. یک توافقنامه بین المللی (مانند توافقنامه تجارت آزاد آمریکای شمالی)
  2. مزیت های قابل توجه برای منافع کانادا
  3. یک توافق نامه ی فدرال –ایالتی

وضعیت 3:

شما باید تمام شرایط زیر را رعایت کنید:

شما در حال حاضر مجوز کار ندارید وتا زمانی که ویزای اقامت دائم را دریافت کنید نباید قصد کار در کانادا را داشته باشید.

کارفرمای شما باید مدارک مربوط به LMIAرا داشته باشد و به ازای هر درخواست جذب نیرو به LMIA باید 1000 دلارکانادا به دولت این کشور پرداخت کند.

کارفرمای شما پیشنهاد شغلی معتبر را بر اساس LMIA و خود شما که به عنوان یک کارگر متخصص پذیرفته شده اید بدهد.

 

متقاضی کار در کانادا باید شرایط زیر را نیز داشته باشد:

1) متقاضی کار در کانادا باید از یکی از کارفرمایان کانادا پیشنهاد کار دریافت کند.

2) کارفرما برای اعتبارسنجی شغلی باید به اداره توسعه منابع انسانی کانادا درخواست دهد هرچند مواردی وجود دارد که نیاز به اخذ LMIA نمی باشد.

3) بعد از اخذ تاییدیه وزارت کار LMIA متقاضی کار در کانادا باید برای اخذ ویزای کار به اداره مهاجرت کانادا درخواست دهد.

4) کارفرما پیشنهاد شغلی معتبر را بر این اساس که شما به عنوان یک کارگرمتخصص پذیرفته شده اید بدهد.

 

انواع ویزای کار در کانادا

1.مجوز کار موقت در کانادا بر پایه تاییدیه وزارت کار در کانادا:

بیشتر نیروهای متخصص خارجی معمولا برای اینکه بتوانند ویزای موقت کار در کانادا را از سازمان اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا (ESDC) اخذ کنند، باید یک پیشنهاد کار از یکی از کارفرمایان کانادا دریافت کرده باشند .

2.مجوز کار موقت در کانادا بدون نیاز به تاییدیه وزارت کار در کانادا:

به منظور آوردن یک نیروی کار خارجی موقت جهت کار در کانادا، کارفرمایان کانادایی معمولا باید یک مجوز LMIA دریافت کنند اما در مواردی از جمله دانشگاهیان شامل محققان و اساتید مهمان و پرفسورهای بازدیدکننده، نیروی کار مذهبی، کارآفرینان ، همراهان فرد اعم از همسر و فرزندان متقاضی کار در کانادا، کارکنان خیریه، نیاز به دریافت مجوز LMIA نیست. نامه Labour Market Impact Assessment یا همان LMIA عبارت است از مدرکی که کارفرمای کانادایی قبل از به کار گیری نیروی خارجی ممکن است به آن نیاز پیدا کند. این نامه که گاهاً به آن تاییدیه (Confirmation Letter) نیز گفته می شود نشان می دهد که در شغل مورد نظر به نیروی کار خارجی نیاز است و همچنین هیچ کارمند یا کارگر کانادایی برای آن شغل وجود ندارد.

3.برنامه انتقال درون شرکتی (Business Visitors) جهت کار در کانادا:

این برنامه برای کسب و کارهای بین المللی جهت کار در کانادا است که دارای شعب و شرکت های وابسته در کانادا می باشد که کارکنان خود را از این طریق به کانادا می آورند . کارکنان می بایست سابقه یک سال کار تمام وقت داشته باشند و برای انجام کاری همانند کاری که قبلا انجام می دادند، به کانادا آمده باشند.

4.ویزای بازدید تجاری کانادا (Business visitors) جهت کار در کانادا:

در بسیاری از موارد، بازدیدکنندگان تجاری کانادا نیازی به داشتن ویزای کار در کانادا ندارند. به این دلیل که هدف بازدیدکنندگان، مشارکت در فعالیت های تجاری بین المللی بدون ورود مستقیم به بازار کار در کانادا می باشد. مدت زمان این بازدید به مدت 2 الی 3 هفته می باشد.

5.ویزای کار پس از تحصیل جهت کار در کانادا:

این برنامه کار در کانادا به فارغ التحصیلان بالاتر از دیپلم اجازه می دهد تا در کانادا مشغول به کار شوند و پس از اشتغال به کار و بدست آوردن تجربه و سابقه کار می توانند برای اقامت دائم از طریق CEC (تجربه کانادایی) اقدام نمایند. طول مدت ویزای کار در کانادا در این برنامه حداکثر سه سال می باشد. ویزای کار در کانادا نمی تواند از ویزای تحصیل طولانی تر باشد. مثلا اگر دوره فوق لیسانس متقاضی کار در کانادا دو سال بوده ویزای کار نیز حداکثر دو ساله خواهد بود. برای دوره هایی که کمتر از ۸ ماه هستند ویزای کار صادر نمیشود.

 

کار در کانادا

 

شرایط اخذ ویزای کار در کانادا

  • داشتن مدرک آیلتس جنرال 5.5
  • دارای حداقل دو سال تجربه کار تمام وقت
  • داشتن پیشنهاد شغلی تمام وقت از سوی کارفرما در کانادا برای حداقل یک سال
  • سن افراد بین 18 تا 47 سال در نظر گرفته می شود. اما سن مطلوب برای اقدام جهت اخذ ویزای کار کانادا تا 35 سال است.
  • به طور کلی داشتن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر امتیاز بالایی را برای متقاضی ویزای کار به همراه خواهد داشت.

کار تمام وقت به صورت:

  • 30 ساعت در هفته برای 12 ماه (1560 ساعت)

کار پاره وقت به صورت:

  • 15 ساعت در هفته برای 24 ماه (1560 ساعت)
  • 30 ساعت در هفته برای 12 ماه در بیش از یک شغل (1560 ساعت)

اعتبار این ویزا در حالت عادی 6 ماه است اما افسر سفارت کانادا این امکان را دارد که مدت زمان این ویزا را بر اساس مدت زمات اعتبار پاسپورت فرد متقاضی ویزای کار تغییر دهد.

 

نیروی کار مورد نیاز جهت کار در کانادا

با توجه به اینکه افراد زیادی در کانادا در حال بازنشسته شدن هستند کانادا با کمبود نیروی کار مواجه است. افرادی که تمایل به مهاجرت به این کشور دارند در گروه های زیر قرار می گیرند:

نیروی تجربی فدرال

نیروی متخصص فدرال

نیروی تجربی کانادایی

برنامه های پذیرش ایالت های این کشور

بدین ترتیب متقاضیان کار در کانادا می بایست امتیازات لازم را کسب کنند که در یکی از این گروه ها قرار گیرند. طبق اطلاعات مربوط به مهاجرت های کاری سال 2019، میزان امتیاز لازم برای قبولی در برنامه از طریق قرارگیری در دسته بندی های فوق 67 از 100 امتیاز می باشد.

 

کار در کانادا – روش های مهاجرت

به طور کلی، روش های مهاجرت به کانادا از طریق کار در کانادا به چند دسته تقسیم می شوند:

- برنامه نیروی کار متخصص (Skilled Worker)

- برنامه های استانی مهاجرت از طریق کار

- برنامه ورود سریع (Express Entry)

 

کار در کانادا – برنامه نیروی کار متخصص

برنامه فدرال اسکیل ورکر (FSWP) جهت کار درکانادا برای آن دسته از افراد در نظر گرفته شده که از طریق مهارت ها یا تجربیات کاریشان برای مهاجرت و کار در کانادا انتخاب می شوند. از تاریخ اول ژانویه سال 2015 افراد متقاضی کار در کانادا از طریق اسکیل ورکر باید از طریق سیستم اکسپرس انتری وارد سیستم ارزیابی شوند.

افراد واجد شرایط کار در کانادا از طریق اسکیل ورکر می بایست حداقل یکی از شرایط زیر را داشته باشند:

- دارای پیشنهاد کار باشند (Job Offer) (حداکثر 10 امتیاز)

- واجد شرایط کار در کانادا باشند

- توان اثبات تمکن مالی لازم برای حمایت مالی از خود یا وابستگان پس از ورود و کار در کانادا را داشته باشند.

- داشتن حداقل یک سال تجربه کار مهارتی تمام وقت (حداکثر 10 امتیاز)

- داشتن حداقل مهارت در یکی از زبان های انگلیسی یا فرانسه (حداکثر 28 امتیاز)

- داشتن حداقل یک مدرک تحصیلات تکمیلی (حداکثر 25 امتیاز)

 

کار در کانادا

 

کار در کانادا – برنامه های استانی مهاجرت از طریق کار

یکی دیگر از روش های مهاجرت جهت کار در کانادا اقدام از طریق برنامه های استانی این کشور است. این برنامه که به اختصار به آن PNP (Provincial Nominee Program) نیز گفته می شود، از سوی دولت فدرال کانادا تنظیم شده و در آن هر استان بصورت سالانه لیستی از مشاغل و تخصص های مورد نیاز خود را منتشر کرده و بر اساس تجربه، مهارت در کار و داشتن مهارت زبان انگلیسی یا فرانسه اقدام به جذب متقاضیان کار در کانادا می نماید.

برخی از استان هایی که در این برنامه جهت کار در کانادا حضور دارند عبارت اند از:

* استان آلبرتا

* استان اونتاریو

* استان ساسکچوان

* استان منیتوبا

* استان بریتیش کلمبیا

* استان نیوبرانزویک

نکته: برنامه مهاجرت از طریق تخصص به کبک جهت کار در کانادا، برنامه ای جداگانه می باشد و روش های آن با روش های استان های فدرال متفاوت است که در مقاله ای دیگر به آن می پردازیم.

 

کار در کانادا

 

کار در کانادا - مهاجرت از طریق برنامه استانی آلبرتا (AINP)

این استان در غرب کانادا واقع شده و شهرهای مهم آن عبارت اند از کلگری و ادمونتون.

این برنامه جهت کار در کانادا خود دارای چند زیر شاخه می باشد:

الف) برنامه استخدام استراتژیک (Strategic Recruitment Stream)

از آنجا که در اکثر برنامه های مهاجرت از طریق کار در کانادا حمایت از سوی کارفرمای کانادایی و دریافت پیشنهاد کار (Job Offer) یکی از موارد دارای امتیاز ویژه محسوب می شود، برنامه AINP به متقاضی کار در کانادا این اجازه را می دهد که حتی بدون داشتن حمایت از سوی کارفرمای کانادایی در این برنامه درخواست بدهد. البته این نکته را نیز نباید از یاد برد که پیشنهاد کار با مجوز کار تفاوت اساسی دارد.

گروه هایی که می توانند در این برنامه ی کار در کانادا ثبت نام نمایند عبارت اند از:

گروه های کسب و کارهای اجباری و اختیاری

گروه شغل های مهندسی

گروه دارای تحصیلات عالی و مشغول به کار

ب) برنامه دارای حمایت کارفرما یا کارفرما محور (Employer-driven Stream)

در این برنامه فرد متقاضی کار در کانادا می تواند از سوی یک کارفرما به استخدام در بیاید.

این برنامه ی کار در کانادا برای گروه های زیر مناسب است:

نیروهای متخصص

فارغ التحصیلان بین الملل

نیروهای نیمه متخصص

کشاورزان خوداشتغال

فرد متقاضی مهاجرت در صورت احراز شرایط لازم می تواند برای خود و اعضای خانواده (همسر و فرزندان زیر 22 سال) اقامت دائم کانادا را دریافت کند. البته باید توجه داشته باشید که همراهی خانواده منوط به پذیرش متقاضی اصلی پرونده است و در صورتی که همسر وی از شرایط وفق پذیری (مانند مهارت در زبان خارجی) برخوردار باشد برای متقاضی اصلی مزیت بزرگی محسوب می شود.

نکته: این برنامه جهت کار در کانادا با برنامه های مهاجرت از طریق تخصص کاری (اسکیل ورکر) و مهاجرت از طریق خود اشتغالی (Self-Employment) تفاوت دارد.

 

کار در کانادا

نمایی از شهر کلگری واقع در استان آلبرتا

 

کار در کانادا - مهاجرت از طریق برنامه استانی اونتاریو (OINP)

این برنامه ی کار در کانادا به سه دسته تقسیم می شود:

الف) گروه متقاضیان عمومی

افراد متقاضی کار در کانادا در این گروه باید دارای شرایط زیر باشند:

- داشتن حداقل دوسال تجربه کار مداوم در بازه 5 سال قبل از اقدام

- داشتن یک پیشنهاد کار (Job Offer) دائم در یک شغل تخصصی

- داشتن پیشنهاد دستمزد همسطح با اغلب دستمزدهای دریافتی در شغل مورد نظر

- شفاف سازی وضعیت اقامت

- دریافت نامه ها و فرم های مربوطه

این دسته به افرادی که در رشته های آی تی، شبکه، طراحان گرافیک و اصولاً مشاغل مربوط به حوزه های کامپیوتر و تکنولوژی تبحر دارند، پیشنهاد می شود.

ب) فارغ التحصیلان یا دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری بین المللی

این دسته از افراد می توانند جهت مهاجرت از طریق تحصیل و کار در کانادا اقدام نمایند.

پ) کارفرمایان

شرکت هایی که درصدد افزایش و استفاده بهینه از فرصت های تجاری هستند می توانند از طریق برنامه OINP جهت کار در کانادا اقدام کنند. این شرکت ها باید دارای شرایطی باشند که با هم آنها را مرور می کنیم:

- داشتن سابقه فعالیت تجاری به مدت حداقل 3 سال

- داشتن سود ناخالص به میزان حداقل 1 میلیون دلار کانادا در آخرین سال مالی مخصوص شرکت هایی که در داخل ناحیه بزرگ شهر تورنتو (GTA) هستند و داشتن سود ناخالص به میزان حداقل 500 هزار دلار کانادا در آخرین سال مالی مخصوص شرکت هایی که خارج از ناحیه بزرگ شهر تورنتو (GTA) هستند.

- شرکت های داخل منطقه GTA باید حداقل 5 کارمند دائم و فول تایم و شرکت های خارج از این منطقه حداقل 3 کارمند دائم و فول تایم داشته باشند.

- موقعیت مکانی شرکت باید در استان اونتاریو قرار داشته باشد.

 

کار در کانادا

نمایی زیبا از شهر تورنتو

 

کار در کانادا - مهاجرت از طریق برنامه استانی ساسکچوان (SINP)

این استان از لحاظ اقتصادی و مهاجرپذیری یکی از روبه رشد ترین استان های کانادا محسوب می شود. شهرهای مهم این استان عبارت اند از ساسکتون و رجینا.

نکته: مزیت اقدام در برنامه مهاجرتی کار در کانادا در این استان روند سریعتر بررسی پرونده نسبت به سایر استان هاست.

گروه هایی که می توانند در این برنامه ی کار در کانادا اقدام کنند:

الف) افراد متخصص و دارای توان کار در کانادا و در فضای بین المللی (دارای سیستم امتیازبندی)

ب) افراد مقیم این استان که دارای سابقه کار هستند؛ شامل افرادی می شود که دارای جواز کار باشند یا پزشک، هتل دار، راننده خودروهای سنگین در مسیرهای طولانی یا دانشجو باشند.

پ) کشاورزان و کارآفرینان. شامل افرادی که نیت آنها خرید یا راه اندازی بیزینس عمدتاً در زمینه های کشاورزی، جنگلداری، ماهیگیری و یا مشاغل دیگر هستند.

 

کار در کانادا

نمایی از شهر ساسکاتون در استان ساسکچوان

 

کار در کانادا - مهاجرت از طریق برنامه استانی منیتوبا (MPNP)

این استان بین استان های ساسکچوان و اونتاریو قرار دارد و مهم ترین شهر آن وینی پگ است.

افراد متقاضی کار در کانادا می توانند در این برنامه اقدام کنند:

الف) افراد دارای تخصص

ب) درخواست سرمایه گذاری تجاری

این برنامه جهت کار در کانادا دارای دو زیرشاخه می باشد:

- کارآفرینی در منیتوبا

- سرمایه گذاری کشاورزان و مزرعه داران

پ) مهاجرت به شهر موردن

این شهر روستایی در حدود 100 کیلومتری شهر وینی پگ واقع شده است و به طور پویا در پی جذب مهاجر در مشاغل خاص است.

ت) جذب نیرو در آموزش های بین المللی

 

کار در کانادا

موزه حقوق انسان واقع در شهر وینی پگ در استان منیتوبا

 

کار در کانادا - مهاجرت از طریق برنامه استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP)

این استان در غربی ترین نقطه کانادا واقع شده و مهمترین شهر آن ونکوور می باشد.

دو گروه اصلی می توانند از طریق این برنامه ی کار در کانادا اقدام نمایند:

الف) افراد دارای مهارت های خاص، از قبیل نیروهای متخصص، افراد متخصص در حیطه بهداشت و درمان، دانشجویان یا فارغ التحصیلان بین المللی در مقاطع کارشناسی ارشد یا دکتری و افراد نیمه متخصص یا آماتور.

ب) افراد متقاضی مهاجرت از طریق کارآفرینی

این دسته از مقاضیان کار در کانادا خود شامل دو زیر شاخه می باشد:

- کارآفرینان : شامل افرادی می شود که دارای سوابق مدیریت ارشد و تملک یک بیزینس هستند و مقصود آنها سرمایه گذاری در مشاغل و بخش های انتخابی استان بریتیش کلمبیا است.

- پروژه های استراتژیک : اکثر شرکت هایی که دارای فعالیت بین المللی هستند می توانند از طریق اقدام در این برنامه کار در کانادا در این استان یک بیزینس راه اندازی کرده و از این راه برای حداکثر 5 نفر از افراد کلیدی مشغول در آن درخواست اقامت دائم کنند.